Iskola-alapú tanterv a depresszió-műveltség fejlesztésére amerikai középiskolás diákok számára: egy randomizált hatásosság-vizsgálat [School-Based Curriculum to Improve Depression Literacy Among US Secondary School Students: A Randomized Effectiveness Trial]

Maczali Katalin

Összefoglaló


A cikk célja, hogy meghatározza a Fiatalok De-presszió Tudatosság Programjának (FDTP), egy univerzális, iskola-alapú depresszió-edukáció programnak a hatásosságát a standard egészség-edukációs tanmenettel összehasonlítva, valamint hogy felmérje a depresszió-műveltség fejlesztésének fenntarthatóságát egy 4 hónapos után-követéssel.

Teljes szöveg:

Teljes szöveg


DOI: http://dx.doi.org/10.24365/ef.v58i4.212

Refbacks

  • There are currently no refbacks.


ISSN 2498-6666 (online kiadás) ISSN 1786-2434 (nyomtatott kiadás)