Katalin, Maczali, ÁEEK
-
Évf. 58, Szám 3 (2017) - Szemle
Iskolaközösségi gyermek-egészségfejlesztési és elhízás-prevenciós beavatkozás egy klaszter randomizált vizsgálata: a fun ‘n healthy in Moreland! projekt eredményei [Cluster randomised trial of a school-community child health promotion and obesity prevention intervention: findings from the evaluation of fun ‘n healthy in Moreland!]
Részletek Teljes szöveg -
Évf. 58, Szám 3 (2017) - Szemle
Az újonnan kialakított ellenállóképesség-fokozó program hatása a szülők és tanárok által észlelt ellenállás-támogató környezetre a hongkongi Egészségfejlesztő Iskolákban [The impact of a newly designed resilience-enhancing programme on parent- and teacher-perceived resilience environment among Health Promoting Schools in Hong Kong]
Részletek Teljes szöveg -
Évf. 58, Szám 3 (2017) - Szemle
Egy kontrollált Egészségfejlesztő Iskola vizsgálat Hollandiában: hatások a beavatkozás után 1 és 2 évvel [A Controlled Health Promoting School Study in the Netherlands: Effects After 1 and 2 Years of Intervention]
Részletek Teljes szöveg -
Évf. 58, Szám 4 (2017) - Szemle
Pozitív mentális egészségműveltség: a norvég ifjúság körében kifejlesztett és validált mérőeszköz [Positive mental health literacy: development and validation of a measure among Norwegian adolescents]
Összefoglaló Teljes szöveg -
Évf. 58, Szám 4 (2017) - Szemle
A fiatalok kockázati viselkedésének és mentális egészségének szűrése - a YouthCHAT program [Screening for risky behaviour and mental health in young people: the YouthCHAT programme]
Összefoglaló Teljes szöveg -
Évf. 58, Szám 4 (2017) - Szemle
Iskola-alapú tanterv a depresszió-műveltség fejlesztésére amerikai középiskolás diákok számára: egy randomizált hatásosság-vizsgálat [School-Based Curriculum to Improve Depression Literacy Among US Secondary School Students: A Randomized Effectiveness Trial]
Összefoglaló Teljes szöveg -
Évf. 59, Szám 1 (2018) - Szemle
A mentális egészség újradefiniálásának irányába - cikkismertetés [Toward a new definition of mental health - paper review]
Összefoglaló Teljes szöveg
ISSN 2498-6666 (online kiadás) ISSN 1786-2434 (nyomtatott kiadás)