|
Szám |
Cím |
|
Évf. 60, Szám 5 (2019) |
Szülői egészségértést vizsgáló, kulturálisan adaptált kérdőív létrehozása: koncepció és tanulságok [Creating a new, culturally adapted questionnaire of parental health literacy: concept and experience] |
Összefoglaló
Teljes szöveg
kérdőív
|
Gács Katalin Zsófia, Kun Eszter, Koltai Anna Júlia |
|
Évf. 57, Szám 3 (2016) |
A magyarországi egészségértés nemzetközi összehasonlításban [Hungarian health literacy in international comparison] |
Összefoglaló
Teljes szöveg
|
Koltai Júlia, Kun Eszter |
|
Évf. 61, Szám 3 (2020) |
Te vagy az én Hősöm! Történet gyermekeknek gyermekekről és a COVID_19 nevű vírusról [“My Hero is You” A new fictional book developed by and for children aims to help families understand and cope with COVID-19] |
Összefoglaló
Teljes szöveg
|
Bíróné Asbóth Katalin |
|
Évf. 61, Szám 1 (2020) |
Cikkszemle: Hogyan növelhető bizonyított hatékonysággal az egészségműveltség? [Article review: How to improve health literacy on an effective way?] |
Összefoglaló
Teljes szöveg
|
Mátyás Gabriella |
|
Évf. 58, Szám 4 (2017) |
Pozitív mentális egészségműveltség: a norvég ifjúság körében kifejlesztett és validált mérőeszköz [Positive mental health literacy: development and validation of a measure among Norwegian adolescents] |
Összefoglaló
Teljes szöveg
|
Maczali Katalin |
|
Évf. 61, Szám 2 (2020) |
Mentális egészségműveltség [Mental health literacy] |
Összefoglaló
Teljes szöveg
|
Kormos-Krakkó Ágnes, Szabó Gabriella |
|
Évf. 59, Szám 4 (2018) |
Ismertetés: Az egészségműveltség iskolákban történő fejlesztésének etikai alapjai: érvek („miért”), irányok („mit”) és hangszínek („hogyan”) [Ethical underpinnings for the development of health literacy in schools: ethical premises (‘why’), orientations (‘what’) and tone (‘how’)] |
Összefoglaló
Teljes szöveg
|
Szabó Tímea Pálma |
|
Évf. 57, Szám 3 (2016) |
Az értés fél egészség [Understanding is Half of the Success to Health] |
Teljes szöveg
|
Borjádi Györgyi |
|
Évf. 57, Szám 3 (2016) |
Az egészségműveltség definíciói [Definitions of Health Literacy] |
Összefoglaló
Teljes szöveg
|
Csizmadia Péter |
|
Évf. 61, Szám 3 (2020) |
Könyvismertetés: A Cica, a Kisveréb, Hangya Úr és a koronavírus. Járványos tanmese nagyovisoknak és kisiskolásoknak [Book review: The Kitten, the Sparrow, Mr. Ant and the coronavirus. Epidemic fairy tale for kindergartener and schoolchildren] |
Összefoglaló
Teljes szöveg
|
Bíróné Asbóth Katalin |
|
Évf. 61, Szám 3 (2020) |
Cikkismertetés: A blogírás mint egészségműveltségi gyakorlat [Article review: Blogging as a Health Literacy Practice] |
Összefoglaló
Teljes szöveg
|
Nagy Zoltán Gábor, Osváth Mátyás |
|
Évf. 58, Szám 4 (2017) |
A HPV-oltás és a szülői egészségértés – kanyargós út az oltásig [HPV vaccination and parental health literacy – the winding path leading to vaccination] |
Összefoglaló
Teljes szöveg
|
Kun Eszter |
|
Évf. 60, Szám 2 (2019) |
Cikkismertetés: Eszközök az egészségműveltség mérésére az általános populációban – rendszerezett szakirodalmi áttekintés [Article review: Assessment Tools for Health Literacy among the General Population: A Systematic Review] |
Összefoglaló
Teljes szöveg
|
Varga Szabolcs |
|
Évf. 59, Szám 6 (2018) |
Egyetemi hallgatók egészségműveltségének vizsgálata [Health literacy survey among university students] |
Összefoglaló
Teljes szöveg
|
Végh Balázs, Bíró Éva |
|
Évf. 61, Szám 4 (2020) |
Cikkismertetés: Az egészségműveltség osztályozása mesterséges intelligencia használatával [Article review: Classifying health literacy with machine learning] |
Összefoglaló
Teljes szöveg
|
Osváth Mátyás |
|
0 - 0 ennyiből: 15 |
|