|
Szám |
Cím |
|
Évf. 59, Szám 3 (2018) |
Az egészségnevelés és egészségmegőrzés kiemelkedő gyermek háziorvosa emlékére táblát avattak egykori rendelőjében, Győrött (Dr. Szabó Klára 1943-1991) [A memorial plaque was inaugurated for the outstanding paediatrician of health prevention and health preservation in her former office in Győr (Dr Klára Szabó 1943-1991)] |
Összefoglaló
Teljes szöveg
|
Dr. Schmidt Péter |
|
Évf. 60, Szám 2 (2019) |
Cikkismertetés: Az iskolai klíma és az egészségi állapot javítása középiskolában [Article review: Promoting school climate and health outcomes in secondary school] |
Összefoglaló
Teljes szöveg
|
Kis Bernadett |
|
Évf. 60, Szám 2 (2019) |
Iskola az egészség alapköve? Miért és mit tegyen az iskola a tanulói egészségéért? [Is the school the cornerstone of health? Why and what should schools do for pupil's health?] |
Összefoglaló
Teljes szöveg
|
Vitrai József |
|
Évf. 57, Szám 1 (2016) |
A teljes körű iskolai egészségfejlesztés koncepciója [Whole school health promotion concept] |
Teljes szöveg
|
Solymosy József Bonifácz |
|
Évf. 59, Szám 1 (2018) |
Hogyan kellene az egészségkultúrát megváltoztatni? - cikkismertetés [How should we change the culture of health? -paper review] |
Összefoglaló
Teljes szöveg
|
Vitrai József |
|
Évf. 59, Szám 4 (2018) |
Ismertetés: Tudatos jelenlét alapú intervenció az egyetemi hallgatók stressztűrő képességének fokozására (a „Tudatos hallgató” tanulmány): pragmatikus, randomizált, kontrollált vizsgálat [A mindfulness-based intervention to increase resilience to stress in university students (the Mindful Student Study): a pragmatic randomised controlled trial - paper review] |
Összefoglaló
Teljes szöveg
|
Fűzi Márta |
|
Évf. 62, Szám 1 (2021): *** A FOLYÓIRAT ÚJABB SZÁMAIT AZ ALÁBBI CÍMEN TALÁLJA *** |
Cikkismertetés: Hogyan lehet javítani az iskolai egészségfejlesztési programok egészség-gazdaságtani értékelési gyakorlatát? [Article review: How to improve the economic evaluation of school-based health promotion programs?] |
Összefoglaló
Teljes szöveg
|
Kaposvári Csilla |
|
Évf. 58, Szám 3 (2017) |
Egy kontrollált Egészségfejlesztő Iskola vizsgálat Hollandiában: hatások a beavatkozás után 1 és 2 évvel [A Controlled Health Promoting School Study in the Netherlands: Effects After 1 and 2 Years of Intervention] |
Teljes szöveg
|
Maczali Katalin |
|
Évf. 58, Szám 1 (2017) |
Az iskolai egészségfejlesztés hazai és nemzetközi szemléletének bemutatatása |
Összefoglaló
Teljes szöveg
|
Járomi Éva, Vitrai József |
|
Évf. 58, Szám 3 (2017) |
Iskolaközösségi gyermek-egészségfejlesztési és elhízás-prevenciós beavatkozás egy klaszter randomizált vizsgálata: a fun ‘n healthy in Moreland! projekt eredményei [Cluster randomised trial of a school-community child health promotion and obesity prevention intervention: findings from the evaluation of fun ‘n healthy in Moreland!] |
Teljes szöveg
|
Maczali Katalin |
|
Évf. 58, Szám 3 (2017) |
Az újonnan kialakított ellenállóképesség-fokozó program hatása a szülők és tanárok által észlelt ellenállás-támogató környezetre a hongkongi Egészségfejlesztő Iskolákban [The impact of a newly designed resilience-enhancing programme on parent- and teacher-perceived resilience environment among Health Promoting Schools in Hong Kong] |
Teljes szöveg
|
Maczali Katalin |
|
Évf. 57, Szám 2 (2016) |
A mindennapos testnevelés általános bevezetése, a 80 évvel ezelőtti kipróbálás után révbe ért [General introduction to the daily physical education, after testing 80 years ago now effected] |
Teljes szöveg
|
Enhoffer Vivien |
|
0 - 0 ennyiből: 12 |
|